Posted in English

TRANSLATIONS

1.Նա տանից դուրս է գալիս ամեն օր առավոտյան ժամը 8-ին:

He leaves home at 8 am every day.

2. Անգլիացիները հազվադեպ չեն խոսում նախաճաշի ժամանակ:

Englishmen rarely speak at breakfast.

3. Բրիտանիայում բրինձ չի աճում:

rice doesn’t grow in Britain.

4. Ես խոզանակով մաքրում եմ իմ ատամներն ամեն գիշեր.

I brush my teeth every night.

5. Հյուսները փայտից իրեր են պատրաստում:

Carpenters make things from wood.

6. Երեխաները սովորաբար շատ աղմկոտ են քնում:

Children usually sleep very noisy.

7. Երկիրը պտտվում է արեգակի շուրջը։

The earth revolves around the sun.

8. Ես հաճախ եմ անցկացնում իմ ամառային արձակուրդը ծովափին:

I often spend my summer vacation at the seaside.

9. Նրանք հանդիպում են շաբաթը երկու անգամ։

They meet twice a week.

10. Գնացքը Լոնդոն մեկնում է ժամը ութին, այնպես չէ՞:

The train leaves to London at eight, doesn’t it?

11. Պրն. Թոդը առավոտյան արթնանում է, լվացվում է, հագնվում, նախաճաշում, տանում է իր երեխաներին դպրոց և հետո գնում է աշխատանքի:

In the morning Mr. Todd wakes up, washes, dresses, eats breakfast, takes his kids to school and then goes to work.

12. Ցուցահանդեսը բացվում է հաջորդ շաբաթ։

The exhibition opens next week.

13. Երբ նա գա, զանգահարիր ինձ, խնդրում եմ:

When he comes, call me, please.

14. Նրանք մեկնում են Անգլիա երկու շաբաթից։

They leaving for England in two weeks.

Author:

Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր, Ավագ դպրոց, 11-1 դասարան

Leave a comment